█ ▲ ♫ ♪

Iris/Alice/Wilma/Daisy/Tyra

Har gått och skaffat oss en liten kattunge sen sist jag skrev här. Vi hämtade henne i söndags i Niemisel och hon är helt underbar! Så kramsjuk och busig! Hon har sovit med mig dom senaste två dagarna och jag har varit hemma från skolan för att ta hand om henne och få henne att känna sig trygg i den nya miljön. Hon har sovit i min famn den mesta tiden av dom dagarna som har gått och jag tror hon ser mig som hennes matte då jag tillbringar varje sekund med henne, förutom nu då för nu sover hon och är med min bror och mamma.
Ser fram emot tiden framöver då jag kommer få se henne växa upp runt personer som älskar henne och jag vill bara se till att hon får allt hon vill ha och behöver!
 
 
Angående rubriken, jag var bestämd på att hon skulle heta Iris men jag är inte helt säker ännu, så jag och resten av familjen försöker hitta på något fint och busigt namn åt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: