█ ▲ ♫ ♪

måndag-söndag

Ingen lust att uppdatera. Har alldeles för mycket plugg för att ens orka tänka på bloggen. Annars har denna vecka gått ganska fort. Ledig onsdag som vanligt(alla andra var ju också det) och ledig fredag då vi inte hade några lektioner. Haft en tredagars helg och det har varit jätteskönt!
Igår spenderade jag min kväll med min finaste Lovisa, längesen man umgicks med henne, och eftersom det är allt mer sällan nu så känns det mer speciellt när vi väl träffas. Vi åt fika som jag tog med mig, kan ju säga att hela hennes underbara familj är gottegrisar, så dom blev ganska lyckliga. Vi såg film, pratade om allt från himmel och jord, om stalkers, om stamning, om matförgiftningar. Fick Lovisa att prova snusa, vilket var kul och hon tog det bra!
For hem vid kvart i 12 och var vaken till halv 2.
Sovit till halv 1 idag, kände mig ganska utvilad men är trött nu. Stekte palt till en sen lunch och började sedan plugga svenska.
Tråkigt som fan, och half-life har lockat in mig till att spela hela tiden.
Nu ska jag göra nå bagerifrågor och sedan inte göra något alls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: