█ ▲ ♫ ♪

Samsung Galaxy SIII vs. iPhone 5

Det enda som händer i mitt liv just nu är mitt val av mobiltelefon.
Antingen väljer jag en samsung, den är lite större än min telefon, men mycket smalare och smidigare.
Eller så väljer jag en iPhone, som är lite kantigare, men ganska tunn osv.
Just nu så drar det mest mot samsung, för jag ser inte mig som en iPhone tjej, och det kommer jag nog aldrig göra haha.
Så jag är 94% säker på att jag vill ha en Samsung Galaxy SIII, då alla kritierier har gett den 5 stjärnor osv. Sen känner jag att den är mer stil, jag trivs bäst med lite större telefoner, jag måste ha en bra kamera, bra ljud osv.
Så den känns mer som jag!
Men jag får se, jag kanske inte ens får en mobil, jag ska önska mig när jag fyller år eller i julklapp!
Nu ska jag gå och lägga mig, jävligt slutkörd !
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: