█ ▲ ♫ ♪

when the shadows comes behind you, i will rescue you.

Haft praktik i en vecka och en dag. Börjar 6 slutar kring 12.00-12.30.
Därav den dåliga uppdateringen.
Har ingen ork att blogga, ingen ork till att träna, röra på mig, vara med någon osv.
Jag kommer hem, går och lägger mig och sover kring 4-5 timmar.
Ser så jävla fram emot att få komma tillbaka till skolan i 3 dagar.
Tillbaka till vardagen.
Är inte van vid att kliva upp 5, stå i 6-7 timmar, arbeta röven av mig.
Jag är van vid att kliva upp 7, fixa mig, klä på mig, gå till bussen, börja kvart över 8 och sluta kring 14.00-15.00.
Fuck this.
Jag saknar ärligt talat skolan, det är fan inte okej.
Jag saknar att se Malin och Bella i korridorerna, träffa Fanny och Felicia varje dag, ha lektioner, få ha sovmorgon.
Ha helt vanliga dagar.
Saknar tillochmed att ha matte.
Iallafall, snart sommarlov, ska bli så jävla skönt.
Redan planerat massor med Malin som vi ska göra, bland annat steka i solen, fara och bada, grilla, fara till klubbviken, tälta osv. Fara till min stuga också som vi har planerat i typ 2 år hahah.
Men iallafall, nu ska jag hoppa i säng.
Sjukt jävla trött även fast jag sovit 4 timmar när jag kom hem idag.
Sovgott och dröm sött och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: