█ ▲ ♫ ♪

på jävligt dåligt humör.

Är så jävla less och irriterad just nu.
Fattar inte varför folk ska lägga sig i allt jag gör.
Blir så jävla irriterad och så arg att jag vill försvinna till en bättre plats.
Även om det är för att personen bryr sig om mig så är det ändå så jävla jobbigt att höra det VARJE DAG.
JAG KÄMPAR SÅ GOTT JAG KAN, kan du snälla nöja dig med det?! Det blir inte bättre av att du pressar mig till att göra sånt som jag mår dåligt över.
Samma med att du försöker göra samma som jag och du gör precis lika mycket fel, men ändå gnäller bara på mig.
Förstår du verkligen inte att det är jobbigt?
Jag orkar inte.
Ska försöka lugna ner mitt temperament med att fara och handla med mamma, inte för att jag tror att det kommer funka.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: