█ ▲ ♫ ♪

senaste dagarna eller veckorna

Firade halloween med dom bästa. Kvällen blev inte som tänkt men det var helt ok ändå!
Minns studenten och dess glamour med min babe. ♥
Ändrade min halloweensminkning i sista sekund.
Ost och kex med mina babes.
Selfiedag såklart.
Hade den bästa myskvällen i min ensamhet.
Var med världens sötaste och goaste Elias.
Bergnäsbron under kvällstid.
Tvättade bilen i +2 grader men den frös till is.
Firade måndag på jobbet med en kycklingbagel.
Tror jag hade en bra kväll på krogen med Felicia! (fick många kommentarer om min väldigt urringade tröja)
En till selfiedag!
Fikamys med världens bästa Linnea innan städjobb!
Världens bästa!
En till selfiedag hehe
Fikade på stan med världens bästa vän ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: