█ ▲ ♫ ♪

körkort

Har ju förresten tagit mitt förbannade körkort nu!
Tog det tisdag den 14:e och var så jävla nervös när jag kom tillbaka till trafikverket. 
Aldrig varit så skönt att få höra "du har klarat det", och jag höll nästan på att gråta när jag ringde mamma. 
Nu kör jag vart jag vill och när jag vill och det är så jävla skönt!!
Gör annars inte så mycket, har skola, planerar praktik(som jag verkligen inte vill ha) och kör bil. Gosar väldigt mycket med Iris också.
Har börjat planera en tatuering jag vill göra men inte har pengar till och känner attl livet flyter på ganska bra.
Har också blivit moster måndag den 13:e, dagen innan jag tog körkortet. Blev moster åt världens finaste lilla kille som har fått namnet Elias! Mitt hjärta ♥
Klippt av håret har jag också gjort, blev less och bad min frisör göra vad hon kände för och jag är supernöjd! Kortare bak, längre fram och om man drar bak allt hår blir den bara en rak linje! Cecilia på Lyxx rekommenderar jag starkt om ni vill ha någon som förstår vad du vill ha!
Nu ska jag se på några serier och ta det lungt!
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: