█ ▲ ♫ ♪

I will love you endlessly.

 
Du får mig att känna mig älskad och speciell varje dag. 
Du får mig att bli en bättre person, en person som jag har älskat att vara dem senaste 13 åren.
Du har fått mig att inse att min stamning är en del av mig och utan den skulle jag inte vara mig själv, och jag kan inte tacka dig nog för det.
Du får mig också att börja gråta medans jag skriver detta för jag kan inte förstå hur jag kunde få dig som bästa vän.
Du lyser upp min tillvaro som ingen annan, och utan dig skulle jag vara förlorad.
13 år fyllda med kärlek och skratt, och ingen annan kan få mig att må så bra som jag gör i ditt sällskap.
Tack för alla dom tusentals stunder du har funnits där och hjälpt mig genom mina svåra perioder i livet.
Jag älskar dig. ♥
 
 
 

"Du har alltid funnits där.

Alltid haft en axel att gråta ut mot.

Alltid varit där och sagt att allt kommer bli bra.

Du får alla att må bra, även när dom mår som dåligast.

Du får hela världen att gå från att må dåligt till att må toppen på en sekund bara genom att le.

Jag tror inte att någon inser hur lyckliga dom är att ha dig.

Att ha en vän som dig är som att ha miljarder diamanter.

Bara det att du är värd så himla mycket mer.

Minnen som folk har med dig, dom minnena sparar dom längst in i hjärtat, för att sedan låsa in dom där.

Det har jag gjort.

Jag tror himlen skickade ner dig för att göra världen till en bättre plats.

För att göra min värld bättre.

Och det har du gjort.

Man kan alltid lita på dig.

Man kan alltid veta att du kommer om man mår dåligt.

Det är det som är så underbart med dig.

Du är en fantastisk vän, men du är så otrolig att jag inte vet om du verkligen finns.

Och tro på att dina drömmar och din mål kommer gå i uppfyllelse.

Jag älskar dig."


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: