█ ▲ ♫ ♪

And I'm leaving tomorrow, what d'you say?

Imorgon gäller det. Flyget går 06.25 mot Stockholm, och jag kan inte vänta längre!
Väskan är packad, ska upp 03.50 eller 04.00 för att duscha och kolla så att allt är med, sen vid 20 över 5 kommer Bella och hennes mamma och hämtar mig. Hotell, shopping, filmer, skratt, sightseeing(mest för mig, då jag inte har varit i Stockholm sen jag var 9). Hemma på fredag vid 12 tiden och direkt när jag kommer hem ska jag ladda in alla bilder i datorn.
Kan inte fatta att jag ska få se One Direction öga mot öga, att se dom stå där, le, skratta, sjunga, herregud.
Men det bästa med det hela är att jag får uppleva det med min bästa vän.
Vi kommer säkert stå och gråta som tokar och vi kommer säkert skrika så rösten försvinner, men det är helt okej sålänge Bella är med.
Nu ska jag ta det lungt, dricka min älskade lättdryck och se massa avsnitt av Jersey Shore(igen)
 
21 timmar och 52 minuter kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: