█ ▲ ♫ ♪

you only miss the sun when it starts to snow

Äntligen fredag, varit borta från praktiken sen i tisdags och då gick jag idag bara för att.
Gjort 337 stjärnor tror jag det var, gjort tårtor, bananstubbar, allt möjligt.
For hem med pappa efter att jag hade slutat, for till min gamla skola på björx och hälsade på medans vi väntade på att få hämta mamma. Fan vilken nostalgi, saknar skolan och min gamla klass så mycket! Sov i 3 timmar när jag kom hem, ätit blodpudding som är så gott till middag och nu sitter jag i min säng.
Igår spenderade jag min kväll med Malin, hjälpte henne att plugga så snäll som jag är, drack powerking och åt godis för att orka med.
Som tur är så har jag inget alls i skolan förutom praktiken fram till jul.
Vill inte ens nämna hur ledsen jag är för att vi inte får ta del av alla julsaker i skolan, baka julfika, lucia allt sånt.
Nu ska jag sätta mig och spela the sims och äta mitt godis som blev över från igår, vilket är typ hela påsen haha.
xoxo
 
Hittade förövrigt en av dom finaste låtar jag har hört för nån vecka sen. Har nött den ända sen dess och den blir aldrig gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: