█ ▲ ♫ ♪

18 år och vuxen

Jaha, då var man 18 och vuxen. Känns konstigt att inte kunna säga att jag är 17 år längre.
Firade mig igår då, åt smörgåstårta, som jag förövrigt ska äta till lunch idag då jag är ledig. Mormor och morfar, Sandra och Martin, Bella och resten av min familj var såklart här. Fick pengar av mormor och morfar och av mina föräldrar, presentkort på Gina Tricot på 500:- av mina föräldrar, presentkort på underkläderbutiken mittemot Blå Gåsen på 500:- av Sandra, presentkort på Lyxx på 500:- av Krille, ett nytt garderobsystem eller vad man ska kalla det av Martin, One Directions parfym av Bella. Fick också en bukett med röda rosor av Bellas familj! Alla var jättefina presenter och jag är så nöjd! 
Nu ska jag äta smörgåstårta och skriva mitt tal till NP imorgon.
Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: