█ ▲ ♫ ♪

bring me back to life

Haft två otroligt bra dagar i Stockholm med Bella. Vi har gått på stan, sett One Direction, som förövrigt var den bästa kvällen jag har varit med om. Har aldrig upplevt något så magiskt som då och att se tusentals, ca. 35000 personer samlade på ett och samma ställe för att hylla och älska One Direction är så fint. Dom gjorde hela konserten jättebra och jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett dom. Vi har också sovit så jäkla skönt i våra hotellsängar.
Hotellet, Scandic Grand Central, är ett superfint och mysigt hotell, så jag rekommenderar att bo där! Vi har ätit massa gott, haft så satans ont i fötterna, myst framför tv:n, sprungit fram och tillbaka för att hämta is i ismaskinen, fastnat i hissarna, gått lite vilse.
Men det är en av dom bästa resorna jag har gjort och jag kommer aldrig glömma den!
Mest troligt så far jag och mamma till Stockholm till sommarn eller nästa sommar, då ska jag shoppa loss, eftersom jag inte hittade så jättemycket denna gång. Köpte bara två par trosor, en drömfångare, present åt min syster och godis till min familj. Det är allt, brände cirka 700-800 spänn, och det är allt haha.
Nu ska jag iallafall lägga upp ett ton med bilder, så ger er bara en liten varning.
 

Hotellfrukosten kan ha varit det godaste med allt haha.
Dom hade så fina citat på väggarna i hotellet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: