█ ▲ ♫ ♪

även dom starkaste gråter

Tänkte att jag gör något sånt här test för ovanlighetens skull.
 
Hur bor du: En röd villa med vita knutar i en liten by.
Brukar du komma i tid: Jo, jag är en sån här tjej som är till punkt och pricka.
Hur lång är du: 1.75 tror jag.
Kan du laga mat: Ja det kan jag.
Vad jobbar du med/pluggar du: Går andra året på Restaurang och Livsmedelsprogrammet med inriktning bageri och konditori.
Vad har du på dig just nu: Legging och en myströja.
Har du någon fobi: Clowner.
Bästa vän/vänner: Isabelle och Malin

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag.
Vilket är ditt senaste inköp: En skinnjacka som jag ej vet om jag ska ha kvar eller inte.
Din favoritdryck på morgonen: Dricker aldrig något på morgonen men om jag måste välja så är det nog apelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappsen.
Har du sovit i din egen säng inatt: Sover alltid i min egna säng, ingen annan duger.
Vad hade du sönder senast: Ett headset igår..
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Chai Latte.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskall lättdryck med smak av hallon och persika.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör sällan sånt som är riktigt dumt så haha.
Saknar du någon just nu: Ja min hund och min gammelmorfar.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig, härma allt jag gör, kalla mig konstiga saker, kommentera mitt utseende, hata saker jag älskar osv.
Någon jag stör mig på: Min svenskalärare.
Favoritfilm: Cyberbully
Favoritartist: Secondhand Serenade måste det nog bli, eller The Maine.
Favoritlåt just nu: Shinedown - Simple Man - Acoustic
Shinedown – Simple Man - Acoustic
Intressen: Baka, vänner, fotografera och laga mat.
Senaste person du kramade: Felicia
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Lättdryck med smak av hallon och persika.
Vill du ha barn: Absolut.
Något du längtar efter: Stockholm den 8 maj.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, 18 ÅÅÅÅR!
Har rakat dina ben någon gång: Ja haha.
Är du sugen på något nu: En fet jävla sockerkaks och maräng tårta med vaniljkräm och grädde.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen, hatar kaffe.
Använder du hudkräm: Ibland, ganska ofta på vintern.
Attraheras du av män med skägg: Beror på, jag gillar inte när man har för mycket, men stubb är ganska sexigt haha.
Tycker du att det är okej att vara homosexuell/bisexuell/lesbisk: Absolut, det är ens läggning, inte ens val. Jag ser inget fel med det, tycker bara att det är gulligt och bra att dom vågar vara den dom vill vara i dagens samhälle.
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv.
Vad tycker du om mobbning: Hatar det av hela mitt hjärta.
Brukar du baka: Ja så ofta jag får och kan.
Röstade du i det senaste valet: Nej jag är inte 18.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Sådär, det hade kunnat vara bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: Nelly - Hey Porsche
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Homofobi och mobbning.
Har du pengar på mobilen: Nej jag har abonnemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: