█ ▲ ♫ ♪

update

Vet att det har varit dåligt här på sistonde, så jag tänkte ge er en update.
Mår bättre än vad jag gjorde innan, tog ungefär 4-5 dagar innan jag kom över chocken att min katt inte längre lever.
Gått till skolan, gjort mitt bästa och kämpat mig genom skoldag efter skoldag.
Har gjort klart en romananalys av en tråkig bok från 1700-talet.
Har haft ont i skallen varje dag och min förkylning har ännu inte gått över efter snart 2 veckor.
 
Förövrigt då?
 
Planerat kirunafestivalen med Elin och Felicia, grymt taggad!
Om 20 dagar far jag till Stockholm med min bästa vän för att se dessa fem underbara skapelser.
Om 29 dagar är det två år sedan min älskade vovve somnade in. Smärtsamt att tänka på.
Hade fikadejt med Felicia på Friends, sminkade mig extra fint.
Om 349 dagar är det 1 år sedan min fina katt somnade in.
Om 950 dagar får jag gå på systemet.
Fyller 18 om 220 dagar.
 
Bara något roligt att tänka på.
Nu ska jag spela half-life, xoxo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: