█ ▲ ♫ ♪

I wish I was strong enough to lift not one but both us


All we care so much about the way we look
And the way we talk, and the way we act
And the clothes we bought, how much that cost?
Does it even really matter?
Cuz if life is an uphill battle,
We all try to climb on the same old ladder
In the same boat with the same old paddle

Ledig återigen, klev upp klockan 12, åt en skinksallad och lite senare gröt med en korvmacka.
Inte gjort mycket mer, lagat middag och for och tränade.
Träffade Johan, men han drog hem efter ett tag.
Tränade styrketräning, så imorgon har jag nog träningsvärk i armarna.
Det har blivit allt mer kul att träna, jag ser fram emot att fara på kvällarna och på dagarna, ser fram emot resultatet, ser fram emot smärtan som visar att man har gjort något bra.
Ska och träna imorgon också, fjärde dagen i rad för moi, och det kommer jag fortsätta med tills jag ser vidare resultat!
Och folk som säger att man inte ska träna mer än varannan dag.
Jag ser inte vad som kan skada en, vad som är så fel så jag fortsätter !
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova, inte för att det kommer gå.
Sett på Twilight: New Moon på tv, ska se tredje delen imorgon.
Nä, nu ska jag försöka sova, jag är konstigt nog trött, även fast jag inte brukar vara det den här tiden, brukar oftast bli det vid 02-03 någongång!
Ha en trevlig natt!
xoxo
 
Jag saknar dig gubben, så det gör ont.
Vänta på mig i himlen, jag kommer snart ♥
8/6-03 - 17/5-11 ♥
1 år och 6 månader sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: