█ ▲ ♫ ♪

hallongrottor, chokladsnitt och wienerstänger

Ja, som ni kanske förstod så bakar jag just nu.
Gjorde ett försök igår till hallongrottor men dom blev brutalt misslyckade, så jag gör om dom idag.
Bakade också kolasnittar, dom blev jättegoda!
Skulle baka chokladsnitt och wienerstänger, men mitt mjöl och bakpulver tog slut så ja, och mamma orkar inte fara och handla efter hockeyn, så jag får baka dom någon annan dag, less.
Hade historiaprov idag, fick E(G), och jag är fett nöjd. Har knappt pluggat nå, skrev en sammanfattning på 7 sidor som tog 3½timma, den läste jag 4 gånger efteråt så ja!
Färgade håret för någon dag sen, skönt att få bort den där äckliga utväxten. Men det blev lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men färgen jag har nu är lite mer ljusnougat/guldljusljusbrun aktig, ser mycket varmare ut! Så jag är happy!
Nu ska jag göra klart mina hallongrottor, och sen gå och duscha!
xoxo
 
Jag idag, kände mig så fin i min nya hårfärg och vit, stor tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: