█ ▲ ♫ ♪

grattis på födelsedagen

Idag fyller min mamma år.
Min mamma är den bästa i världen, min förebild, den jag respekterar mest i mitt liv.
Hon genomgår så mycket men hon håller alltid sin rygg rak.
Hon ger så mycket till andra och begär aldrig något tillbaka.
Min mamma är min. Hon är en ängel sänd från himmelen för att skydda mig och finnas där för mig.
Min kärlek till henne är obeskrivlig.
Jag hade kunnat ta all sort av smärta för att skydda henne, för att hon aldrig ska försvinna.
Om jag hade kunnat så hade jag skyddat henne från att åldras, få sjukdomar och allt möjligt.
Jag klarar mig inte utan min mamma, det kommer jag aldrig göra.
Jag uppskattar allt hon gör och har gjort för mig, och jag tar aldrig något förgivet.
Hon är världens bästa.
Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: