█ ▲ ♫ ♪

the moonlight keeps me up at night

Min praktik har slutat för en vecka sen och har nu haft påsklov i en vecka istället. Så jävla skönt att det är slut men trivdes faktiskt väldigt bra. Har blivit erbjuden sommarjobb där och jag tackade ja direkt. På tisdag får man äntligen komma tillbaka till skolan, kommer bli så himla skönt att komma tillbaka till rutiner och att få kliva upp klockan 7 istället för 03.45!
Under påsken har jag inte gjort mycket faktiskt, varit med några vänner, ätit god mat och bara tagit det lungt. Har storstädat mitt rum och varit på utflykt med katten. Nu ligger hon och sover i min säng och jag lyckades äntligen få en bra bild på henne! 
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med att städa!
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: