█ ▲ ♫ ♪

10 saker du kanske inte visste om mig

Bara för att ha något att göra, så gör jag en sån här sak:
 
1. Jag klarar inte av att få varmt vatten i ansiktet, känns som att jag drunknar och får typ panik och måste andas, därför duschar jag alltid i kallt vatten när jag tvättar ansiktet.
 
2. Jag hatar att röra i blött hår, tycker det känns jätteäckligt och när jag har duschat försöker jag röra i mitt hår så lite som möjligt.
 
3. Jag har ganska stora tvångssyndrom när det gäller att gå hemifrån och kolla att skåp är låsta osv. Kan göra om samma sak 6 gånger tills jag känner mig säker på att alla är avstängt och att allt är låst.
 
4. Förut skrev jag dikter, inte många har sett dom. Mina dikter fyller cirka 8 wordpadblad i datorn.
 
5. Jag har över 20 000 bilder i min dator.
 
6. Jag är en väldigt osäker och blyg människa, även om det kanske inte märks utåt så är det så jag är inombords.
 
7. Jag gillar inte att vara hemifrån en längre period. Älskar att vara hemma och när jag är borta några dagar eller vecka får jag sån hemlängtan.
 
8. Jag älskar regn men hatar åska, tycker det är så jäkla obehagligt.
 
9. Jag tror alla som känner mig vet att jag har stamning, men tror inte att dom som inte känner mig så väl vet att jag har haft den i 10 år.
 
10. Sist men inte minst, jag går till en logoped regelbundet, har gått hos henne i snart 3 år. Hon hjälper mig när ingen annan kan och det känns skönt att veta att hon kan hjälpa till när jag själv inte kan det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: