█ ▲ ♫ ♪

i'm flying so high i can't get down

Veckorna går framåt, ser fram emot sommarlov mer än vad jag gjorde förra året, har sommarjobb på ormberget, och jag förlorar 3 veckor av lovet pga det. Ska baka massa fika denna vecka och nästa, bakade en tårta igår till Martin som tog tre ½ timma att göra. Ska baka på torsdag, på fredag och på tisdag. 
Varit på O'learys med klassen idag, bowlat och blivit bjuden på mat av skolan. Mysigt. Gått skola till halv 5, väntade på pappa, och for hem med honom.Ska iallafall ta en powernap nu och sen ta lite glass med oreofrosting!
Uppdateringen är inte min högsta prioritet just nu(det är den aldrig haha), men bara så ni vet varför jag inte bloggar!
xoxo
 
En av dom tårtorna jag faktiskt är riktigt stolt över!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: