█ ▲ ♫ ♪

tomorrow is a new day, just take it one by one

Haft engelska idag, slutade 09.55, gick sen till bageriet med Felicia och hjälpte henne med en tårta till Ida. Var där helt själv så vi lyssnade på musik och jobbade på. Fint resultat och jag hoppas den är god haha!
Mamma hämtade mig på skolan, for till storheden och handlade lite behövliga saker som hårinpackningar, shampoo, mat osv. Kom hem och åt mat, fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås, gott!
Nu sitter jag här, ska spela lite half-life, tänkte också fara och övningsköra, men det blev för mörkt.
Hoppas ni har en trevlig kväll!
 
Dagens kläder: kjol, grön tröja, kofta och nå kängor, känt mig riktigt kvinnlig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du i finkläder, riktigt snyggt! :)

2013-03-15 @ 19:42:01
URL: http://lovisawiklund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: