█ ▲ ♫ ♪

some of the true things in life are fake

Sista lovdagen. Känns lite jobbigt men ändå skönt.
Igår kväll var väldigt avslappnande, bastu, hårinpackningar och ansiktsmask med finaste Malin.
Vi var supertrötta efteråt och vi båda två lyckades ta en liten powernap i soffan.
Vi körde hem henne vid kvart i 1, sen när jag kom hem så gick jag och la mig direkt.
Sovit ovanligt gott men är ännu trött haha.
Har spelat The Walking Dead spelet i någon timma, så himla bra gjort!
Ska iallafall äta lasagne till middag, inte min favorit, så vi får se om jag tycker det är gott!
Nu ska jag spela vidare.
Och tack finaste Bella som fixade min header, jag är för trög för att fixa det själv haha.
xoxo
 
Hade kunnat ta sommar nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: