█ ▲ ♫ ♪

reload

Jag vet att du har det tufft och att du inte mår så bra.
Jag har ren och skär panik över att jag inte kan hjälpa dig och jag mår så dåligt inombords för det.
Det är så jobbigt att veta att du har det svårt och det är ännu jobbigare att du inte pratar med mig om det.
Om du kunde veta, kunde veta hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag skulle offra för att ha kvar dig för alltid. Om du kunde förstå hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag behöver dig för att överleva.
Jag vill så gärna hjälpa dig med vad du går igenom, jag vill göra dig stark igen.
Jag har inte sett dig på snart två månader, känns som flera år. 
Du är en av dom bästa jag har i mitt liv, en av dom mest underbara, omtänksamma och godhjärtade personer jag känner. Jag tror bara inte att du inser det själv.
Jag älskar dig, mer än vad du någonsin kan förstå. ♥
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: