█ ▲ ♫ ♪

true heroes never stop fighting

Tänkte bara visa mina senaste dagar i bilder, med en liten text under så ni fattar vad det är.
 
Fick upp min fina sänghimmel som jag har väntat på i flera månader.
Fick mig ett nytt skal helt gratis då mitt förra gick sönder.
Fikade med Bella på stan.
Jag och Johanna hade kul påväg till bibblan.
Tog en liten egopic(många snarare) för jag tyckte om ljuset ute.
Hade myskväll med Bella igår, åt fondue och såg en film.
For och tränade med henne dagen efter, alltså idag, körde hårdträning.
Kom hem och gjorde plankstek.
For och köpte Ben&Jerrys med mamma, så har min lördagskväll sett ut, huvudvärk och glass.
 
Det var mina dagar i bilder. Blogglusten har försvunnit helt bara så ni vet.
Och såhär ser jag ut just nu.
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt med träningen, du är så duktig!

Svar: Tack ! ♥
Malin

2013-01-12 @ 23:27:59
URL: http://lovisawiklund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: