█ ▲ ♫ ♪

Valentines day

Ser den här dagen som väldigt meningslöst då det enda man gör är att köpa blommor som dör efter en vecka, choklad som blir uppäten, middagar som far ner i magen och pengar åker i väg fortare än vinden. Men visst, den är mysig, man gosar och älskar varandra, men det gör man väl även om det inte är denna dag? Det är ju trots allt en påhittad sak, jag tror ju också att gud och jesus inte fanns så det är väl ungefär samma sak haha. Jag har iallafall bakat massor med hjärtiga saker idag, samt en tårta som vi gjorde 1 månad för tidigt med Elin. Har kramat allt och alla, för att visa lite extra kärlek denna fina dag. Vädret har varit ovanligt varmt faktiskt, det har varit plusgrader men det har snöat, så det var lite tråkigt.
Jag har iallafall läst ut triologin av Fifty Shades of Grey och jag är lite deprimerad. Hade gärna sett att det var åtminstonde 15 böcker så man kan roa sig med något. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv haha.
Nu ska jag iallafall ta det lungt, se om snooki and jwoww har kommit ut så jag kan ladda ner och om inte så hittar jag på något annat!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: