█ ▲ ♫ ♪

I really fucked it up this time, didn't I my dear?

Sitter alltid och tänker så mycket på nätterna.
Sitter och tänker på hur ofta jag känner mig utanför, hur ofta jag ställer en fråga och alla ignorerar mig.
Tycker sånt är jävligt jobbigt och ibland känner jag för att vara själv än att vara med någon som inte lyssnar och vill prata med mig.
Tankarna bara snurrar och jag vettefan hur jag ska kunna sova.
Det känns bara som att jag blir sopad under mattan dom flesta av gångerna och jag blir otroligt ledsen av det.
Dom här känslorna kommer ofta nu för tiden och det är inget jag trivs med.
Jag vill kunna känna mig glad, inte ledsen.
Känner mig splittrad.
Som att jag måste välja en väg snarast.
Sitter i allafall och lyssnar på Mumford & Sons, så jävla underbart band så det finns fan inte.
Ska också hoppa i säng nu, råkade somna med katten i brorsans säng, så jäkla skönt.
Vi hörs när vi hörs, pluggdag för mig imorgon!
xoxo
 
 
Finner dom så attraktiva så det är fan inte sant. Speciellt Harry och Zayn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: