█ ▲ ♫ ♪

anyone can tell you you're pretty, but they don't know the real you

Mitt internet är fucked up, google chrome funkar inte alls så nu sitter jag på internet explorer.
Läste precis ut en av dom finaste böckerna jag läst.
"Tänk om det är jag" av Johanna Lindbäck. Fan så fin bok.
Det är en bok om ett tonårsliv, hur svårt det kan vara att finns sig själv i en stad, hur svårt det kan vara att hitta nya vänner, hur ofta man kan känna sig ensam, hur svårt det kan vara att verka perfekt, hur svårt det kan vara att passa in i dagens samhälle då alla är utseendefixerade, hur svårt det kan vara att hitta kärlek.
Känner väl lite så just nu.
Är lite depp, och sitter och funderar över livet och hur man ska gå tillväga för att må bra.
Hur man kan undvika dessa känslor då man bara vill gråta i ett hörn och gömma sig för resten av världen.
Då man känner att ingenting man gör är bra och man känner sig misslyckad.
Så jävla jobbiga känslor och tankar så det finns inte.
Har ont i ryggen och i hjärnan och jag mår allmänt dåligt.
Hade behövt gråta ut och sitta ensam med musik i nån timma.
Kanske få en lång kram och någon som säger att allt kommer bli bra.
Men jag överlever, jag har överlevt annars och ska göra det nu också.
Har ingen lust att träffa folk överhuvudtaget, vill inte gå till skolan imorgon, vill stanna hemma.
Men nej, ingen frånvaro här inte.
Ska sätta på lite Volbeat och läsa en annan bok nu.
xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner samma sak som du. Känner mig tom och deppig. I helgen får vi krama om varandra! <3

Svar: puss ♥
Malin

2012-10-01 @ 00:07:08
Postat av: Lovisa

Glömde mitt namn, haha!

Svar: hahaha :D
Malin

2012-10-01 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: