█ ▲ ♫ ♪

shopping med mamma

Klev upp kvart i 11, var i stan med mamma vid 12.
Hittade massvis med kläder, 6 tröjor. Älskar min mamma så jävla mycket för att hon ens orkar betala kläder åt mig haha.
Hittade en present till pappsen tills imorgon också.
Var också på en bakaffär brevid godishuset och kollade, köpte blå marzipan och blåa muffinsformar.
Ska baka två prinsesstårtor imorgon, blir kul!
Gick också på dagobert och tog en macka, sen gick vi vidare haha.
Kom hem för ett tag sen, ska äta karins lasagne till middag, gott.
Ikväll ska jag ta det lungt, ska bli skönt.
Ska ringa till Malin och se om hon kanske vill umgås med mig.
Jaja, ni ska få se kläderna, tog nå snabba bilder med min kamera, inte världens bästa!
 
Blus med paljettbroderier på axlarna: Vila, 350 riksdaler
Vit tröja, GinaTricot, 199 riksdaler
Randig tröja, GinaTricot 199 riksdaler
Mönstrad tröja, GinaTricot, 75 riksdaler
T-shirt med dragkedja, Åhlens, 100 riksdaler
Glittrigt linne, GinaTricot, 149 riksdaler
Grön(ser svart ut) skjorta, Åhlens, 100 riksdaler.
 
Riktigt nöjd!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: