█ ▲ ♫ ♪

s3

Blev en samsung galaxy s3, jag har bara haft den i några timmar och jag är redan hur nöjd som helst!
Min HTC har blivit så jäkla dålig, köp aldrig en htc seriöst!
Kom hem efter en halvdags praktik, en och en halv timmas träning och lite shopping på mediamarkt och ica maxi.
Då jag kom hem gjorde jag middag och sen satte jag och mamma igång med 4 smörgåstårtor, tog några timmar men det var kul!
Imorgon fyller jag äntligen år, som jag har väntat, så då ska jag och mamma baka två vanliga tårtor och jag ska fanimej sova ut!
Så jäkla trött, så jag funderar på att gå och lägga mig!
Jag ska iallafall kolla runt lite på nätet och sen se om jag orkar göra något mer!
PS. min katt nös precis, hon skrämde livet ur mig DS.
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: