█ ▲ ♫ ♪

last first kiss

Hade en så otroligt onödig dag.
For in till stan med åttabussen, stod ute och frös röven av mig tills bussen till Bergnäset gick.
Kom till Trend där vi skulle skulle ha studiebesök.
Var där i en halvtimma, sen slutade vi.
For in till stan igen, gick omkring, köpte plocksallad osv.
Klockan tolv for jag och tränade, tränade i ca. två timmar, skönt var det!
Kom hem och sov.
Har precis ätit middag, och nu lyssnar jag på One Directions nya album, det enda som har lyst upp min dag.
Som jag har väntat, alla låtar är jättebra, men jag har några favoriter än så länge.
Några av dom är: Last First Kiss, Back For You, They Don't Know About Us, Loved You First, Kiss You, C'mon C'mon.
Listan forsätter haha.
Sååå exalterad över att få se dom i maj!
Nu ska jag och köpa godis med mamsen, sen tar jag helg på riktigt!
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: