█ ▲ ♫ ♪

i'll be your strenght

Jag tror alla går igenom någon tuff tid i sitt liv. Jag har gjort det så otroligt många gånger att jag har börjat inse hur stark jag är som person.
Men Malin, en av mina allra bästa vänner, hon har gått igenom så mycket som hon inte förtjänar.
Tänker inte nämna vad men det hon har gått igenom ska ingen behöva gå igenom så många gånger.
Hon är nog en av dom starkaste personerna jag har mött och jag beundrar henne för hennes styrka.
Jag försöker finnas där så gott jag kan, men ibland räcker det inte till.
Ibland har jag annat jag måste göra eller någon annan jag måste träffa och då känns det som att jag sviker henne.
Även om hon har många andra i sitt liv som hon kan vända sig till så vill jag ändå känna att jag alltid är där för henne.
Vi umgicks mycket mer i högstadiet då vi träffades varje dag, och det saknar jag.
Jag saknar att se henne i korridoren och sen kunna krama henne.
Minns fortfarande då Malin mådde så dåligt i skolan en gång att hon kom nedför trappan och kramade mig med tårar i ögonen. Kommer aldrig glömma hur rädd jag var för vad som hade hänt, och jag tror vi kramades i minst 5 minuter.
Den kramen betydde mest för mig, för den kramen visade att hon kunde lita på mig, att hon kunde vända sig till mig oavsett.
Jag hoppas att hon fortfarande känner att hon kan göra det.
Men iallafall.
Jag älskar dig Malin, och oavsett var som någonsin kommer hända så finns jag alltid här.
Love you ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

I love u tooo, världens bästa vän <3 <3 <3

Svar: ♥♥
Malin

2012-11-28 @ 21:39:22
URL: http://malinmatildalundin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: