█ ▲ ♫ ♪

dreams, that's where i have to go, to see your beautiful face anymore.

Gick sista skoldagen idag innan vi börjar praktik. Ser verkligen inte fram emot 5 veckor med att kliva upp klockan 6.
Verkligen inte taggad, men som tur är så har jag Ida och Elin på samma ställe!
Så idag hade vi bageri hela dagen, vi gjorde pizza och glass som vi fick äta, fett gott!
Efter skolan gick jag med Pia på LLT för att hämta våra busskort.
Åkte sen hem och sov.
Hämtat ut ett paket från H&M med mamma, hittade lite fint därifrån och sen resten av kvällen har jag spelat wii typ.
Nu har jag precis duschat, ska gå och hämta mig ett saftglas då jag blev så himla törstig helt plötsligt.
Imorgon ska jag på MediaMarkt med mamma, pappa och Bella för att kolla på en dator och sen in till stan för att köpa hockeybiljetter. Hockeyn är klar klockan 6 någongång, då ska jag direkt hem och äta nå och sen iväg på bio med min syster för att se Twilight: Breaking Dawn Part 2.
Taggad till tusen!
Nä, nu ska jag hämta mitt förbannade saftglas vilket kändes jobbigt att göra.
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: