█ ▲ ♫ ♪

as hard as you try, no, I will never be knocked down

So, I won't let you close enough to hurt me
No, I won't rescue you to just desert me


Måndag igen då. Jobbig skoldag, slutade 16.00, drog till gymmet och tränade.
Pappa hämtade mig och när jag kom hem åt jag middag, och halvsov lite.
Nu ska jag hoppa i duschen, och sen ta det lungt i min säng och se på tv.
Imorgon är jag "ledig", måste upp innan sju för att åka med pappa till storheden för att fara och presentera mig för dom jag ska praktisera hos, eller så ringer jag bara, vi får se.
Sen åker jag hem för att sova(ifall inte pappa kan köra mig, då måste jag vänta till två. kul liv)
Onsdag också ledig, onsdagen därpå också.
Älskar min linje nu.
Nä, nu ska jag gå och duscha!
xoxo
 
You just gotta love them ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: