█ ▲ ♫ ♪

you could be anyone, finally mean something.

Drog in till stan vid 18, var i stan 20 över.
Mötte då upp Felicia och Fanny utanför Allstar, fick vårat bord och satte igång med att beställa.
Jag och Fanny beställde pepparstek med pommes och Felicia beställde entrecôte!
Käkade så vi mådde dåligt.
Väntade ett tag med desserten, det blev en browniemilkshake för mig och Fanny, och Felicia tog en cheesecake(som var huuuuuuuuuur god som helst)! Betalade med våra presentkort från våran vinst i tävlingen och det stod att det skulle vara två gånger, och hovmästaren var hur dryg som helst när hon förklarade att det hade blivit ett missförstånd och det bara gällda en gång. VEM SKRIVER FEL PÅ TRE PRESENTKORT?! Fick inte tillbaka våra presentkort med en gång kvar och då blev jag otroligt irriterad och gick därifrån sur som fan och servicen var dålig.
Drog hem till Fanny, såg film då alla somnade i typ en halvtimma, och sen satt vi och halvsov och pratade tills vi gick och la oss klockan 3 på natten ungefär!
Vaknade 10, då gick jag och Fanny upp och gick till Felicia.
Jag och Fellan bestämde oss för att göra finfrukost, så det blev amerikanska pannkakor med färska frukter, melbasås, sirap, florsocker, juice.
Fanny åt däremot inte det och hon åt sina torra nachomackor(?!).
Drog hem vid 1, väl hemma satte jag mig vid datorn och nu har jag precis ätit.
Lax med citronsås och råstekt potatis, supergott!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, blir väl att plugga och se Jersey Shore, det känns verkligen som att det är söndag idag!
Nu ska jag sätta mig och käka lite candy och se på JS!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: