█ ▲ ♫ ♪

Tell me are you feeling strong, strong enough to love someone?

Will you pull me from the flames
Hold me till I feel no pain
and give me shelter from the rain
for ever


Hej!
Haft skola, tråkiga lektioner, planerat en utlandsresa med Felicia och Fanny som jag mest troligt inte får åka på.
Har precis tränat och duschat, och ska nu sätta mig och se HIMYM då JS tog slut.
Imorgon är det prov på kryddor(?) och sen har vi svenska.
Sen hem och sova som ett as!
Jag hoppas ni har haft en wünderbra dag!
Ha en fortsatt trevlig kväll, för det ska jag! :-)
xoxo





Hur hade mitt liv sett ut utan dig?

Just för att du alltid är mitt stöd, den enda axeln som jag kan gråta på.

Jag har det väldigt svårt att öppna mig för folk, men för dig, då kommer allting flytande. Ingen kan ta våra minnen ifrån oss, speciellt ifrån mig, för dom har jag ändå ner i själen, djupt förvarat inne i hjärtan för att ta upp när jag mår dåligt.

Du har något över dig som får alla i sin närhet att skratta och må bra, precis som en ängel.

Du kommer alltid vara min bästa vän, oavsett om vi bråkar.

Du är en av dom bästa jag har i mitt liv.

Jag älskar dig. ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ

2012-04-01 @ 21:39:48
URL: http://maliintk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: