█ ▲ ♫ ♪

now you're somebody i used to know.

Hej!
Har inte alls mycket batteri kvar i datorn, så jag skriver min dag lite snabbt!
Haft skola, hade en "föreläsning" i 45 min, hade hål till 5 i 1, gick med Felicia till tandläkarn och sen gick vi och Fanny och Johanna till Waldorf!
Käkade så att vi kände oss som knubbiga sälar, men totally worth it!
Kom hem, sov ett tag, for och handla middag, åt tacos, smsa Malin, hon kom hit, vi bakade kladdmuffins, ladda ner en film, åt glass och muffins, åt vitamindricka och såg en obehaglig film.
(måste kolla under min säng när jag har skrivit klart det här)
Malin for hem vid 11, gick och satte mig vid tv:n en stund innan jag bestämde mig för att gå och sova, och det ska jag göra nu!
Imorgon blir det att plugga lite, kanske gå ut och gå, skotta av altanen om jag orkar!
Hoppas ni får en trevlig natt!
Det här tänker jag göra nu!
Underbar cover på en underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: