█ ▲ ♫ ♪

norrländsk accent

Hej!
Väldigt dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp med att sova haha.
Hade första dagen av jobbet idag, därav kick-offen, lärde känna massa fina människor, samarbetat som tusan, kommit på ett företag med 3 andra som heter Delmira(ett fejkföretag, bara en övning haha), ätit lunch i solsken, pratat med Fanny och Felicia.
Missade också två bussen med några minuter, väntade då på mamma som slutade 3. Blev upphämtad på loet, for hem, gick och la mig i en timma, gick upp och gjorde middag, fetaostfärsbiffar med pommes duschesse och grönpepparsås. Svinigt gott!
Suttit vid datorn sen dess, hunnit duscha och har hunnit gå ut med mamma och vattnat i växthuset. Ska fixa till i jordgubbslandet i helgen så det blir fint, hoppas på lite fler jordgubbar nästa år.
Nu ska jag sätta mig och kolla om PewDiePie har uppdaterat på YouTube, hoppas på en Amnesiavideo!
xoxo
Här har ni en helt underbar låt, älskar texten och melodin.
Länken är till Spotify, hittade tyvärr ingen video på YouTube.
Brofist till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: