█ ▲ ♫ ♪

maybe i'm amazed by the way you stay so strong

Bott i lägenheten i mer än 3 veckor nu, kan väl säga att jag saknar mitt hem i Bensbyn lite grann. Ibland blir det väldigt ensamt här, och det är då jag saknar mamma haha. Igår gjorde jag inget alls, badade och såg film, träffade Fanny i typ 5 min, sen satt jag vid datorn.
Idag klev jag upp 12, drog in till stan och köpte nytt kortpapper och kuvert, hittade också underkläder.
For och köpte nudlar och Capri-Sonne, längesen man drack dom, så äckligt jävla goda dom är!
Bella kommer hit ikväll, mer än en vecka sen jag sist såg henne, och jag saknar henne så förbannat mycket.
Fixade klart hennes födelsedagspresent idag också, Lovisas beställer jag imorgon.
Nu ska jag dansa litegrann på Wii:et!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: