█ ▲ ♫ ♪

söndag

Känner mig lite lättad att det bara är en vecka kvar av praktiken.
Ser fram emot jul, då jag får äta massa mat och få julklappar.
Har förövrigt inte gjort ett skit under helgen, legat och deppat i min säng över att alla mina vänner har något annat att göra.
Idag har jag städat, sett på tv med bror och far, ätit kebabtallrik, städat åter igen.
Har precis duschat och ska nu bädda rent.
Hoppas ni har det bra!
xoxo
En låt jag inte kan sluta lyssna på. Kan inte fatta att hon är 97:a, alltså 15 år. Tycker hon är otroligt vacker och hennes röst låter fantastisk!
 
Vet inte hur jag ligger, har benen uppe på väggen och ligger vänd bort mot datorn haha. Har också hål i tröjan. Kul.

Kommentarer
Postat av: Lara

undrar vilken av bilderna jag har lagt upp på min blogg är din favorit på mig :D

2012-12-21 @ 17:53:10
URL: http://yiinyang.blogg.se
Postat av: Fatma

Zara är riktigt duktig!

2012-12-22 @ 22:31:43
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: