█ ▲ ♫ ♪

call me maybe

Okej, nu är det såhär.
Jag har bestämt mig för att lägga ner bloggen då jag varken har energi eller lust till att blogga längre.
Ibland har jag bara alldeles för mycket i skolan, och då vill jag inte ens blogga.
Och då får jag skuldkänslor för att jag sviker mina få läsare jag har genom att inte blogga.
Det där är vad jag önskar att jag skrev.
Istället skriver jag såhär:
Hej!
Idag har jag städat som ett as och ätit grillat.
Det var min dag :)
Nu ska jag sitta i min ensamhet och försöka laga min jävla äckeldator som jag snart slänger i väggen.
Tar nog en bloggpaus i några dagar också, har verkligen ingen lust att blogga längre.
Jag skriver ett inlägg när jag är på g till att börja igen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: