█ ▲ ♫ ♪

tell jesus that the bitch is back.

shooo..
kom till skolan vid 08.04, gick ner i källarn och hämta böcker, hade engelska prov, sen hade vi samhälls och svenska, skulle egentligen ha haft matte, men skulle till logopeden, så slutade vid 12 hehe.
Väl hos logopeden så fick jag massa papper, jag gjorde nå talövningar där jag skulle läsa några texter och sen härma precis hur jag stamma.
Gick någotlunda bra.
Fikade sen med mamma på sjukhuset, drog på $store och köpte chips hehe!
Kom hem, gick och sov i en timma, åt middag, såg på en film och nu sitter jag här.
Ska precis gå och duscha och sen sova tror jag?! ojojoj något är fel med mig märker jag.
Hade också världens bästa skoldag med bästklassen!
Vi skapade ett samhälle på samhällslektionen, och jag hade Emma, Emelie, Sandra, Robin och Emil i min grupp, fan så vi garva!
Jag kom på att man kunde mutera en apa och en ko så det blir en apko, fattade egentligen inte vad som var så kul, men alla garvade så dom grät!
Men jag orkar ärligt talat inte sitta här längre, jag har ont i ryggen och jag är trött.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: